luni, 24 martie 2008

E bun "praf de pusca"

Asa e! Suntem inca in meeting si se pare ca atunci cand 2 se cearta...ceilalti isi incarca bateriile....si cand li se "usca" gura....se mai gaseste cineva care nu a inteles sau caruia nu ii place ceva.

Cam asta e atmosfera din KFC! (vai de cei care stau pe langa noi pentru ca mi se pare ca le cam sta mancarea in gat...normal ca nu din cauza calitatii produselor)

Se pare ca acum avem atat de multe idei (scantei), incat nu stim ce sa alegem. :P ...dar si cand vine momentul in care vom face "BOOM" :D

Consider ca avem o activitate care va duce undeva.... la finala Olimpiadelor Comunicarii sper eu!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie sa propun si eu pt echipa mea intalnire la KFC. Cat ca nu stiu cat de incantati vor fi. :))
O sa va dau exemplu pe voi...ca la KFC vin idei. ;)

Sim spunea...

Sa stii. E ideal locul! am incercat cu Mac mai intai si nu a mers: la KFC au si net si prize! :D