marți, 25 martie 2008

Trebuie

Am fost desemnata de iubitii mei colegi de echipa sa pun cap la cap campania noastra de crestere a increderii in Politia Romana. Mai avem o incercare de forma finala pentru formular, incercare pe care am conceput-o impreuna pe bucati. Dar, cum noi luam deciziile in unanimitate, pusa cap la cap nu ne-a multumit pe toti.
Asa ca, dupa cum stiti deja, aseara ne-am intalnit, am vorbit, am inovat, am schimbat, am votat, ne-am certat, ne-am impacat si, in final, am ajuns sa vedem lucrurile toti in acelasi fel si sa ne placa. E uimitor! La cat de mult tinea fiecare la parerea lui e uimitor ca nu ne-am luat la bataie sau ca nu ne-au data afara cei din KFC cand argumentam mai apasat.
Anyway, ideea era ca eu acum trebuie sa modific fosta propunere de campanie astfel incat sa corespunda noilor cerinte. Mi-am facut planul de bataie: patul a devenit birou - laptop, marker, apa plata, ciocolata, 3 Doors Down si Bon Jovi in playlist. Cele mai importante sunt insa ideile noastre surprinse pe 42 de foi. Da stiu, daca gandeam mai mult si scriam mai putin aproape ca salvam un copac.
Gata ca daca mai bloguiesc mult...
Echipa, cu putin noroc aveti in seara asta spre aprobare forma finala a campaniei noastre de Olimpiade. Sper sa nu ne mai intalnim pentru "mici modificari"! :P
PS Pentru concurenta: Nu va temeti! Cele 42 de pagini nu erau toate cu idei geniale. Majoritatea da! :D

6 comentarii:

Anonim spunea...

hello, colegi de olimpiade....
Noi suntem PrOfficers si participam la PR...
Ce ziceti, nedati voie sa punem un link catre blogul vostru pe blogul nostru? :d

Sim spunea...

Hello there! Right back at you la faza cu linkul! Deci... un link exchange?

Roxx spunea...

wow ce frumos :P link exchange!

La piccola Milanese spunea...

Eu nu o sa cred niciodata in politia romana....de ce tocmai un asemenea subiect?! :))

Roxx spunea...

tocmai pt ca este dificil. ;)

Sim spunea...

Pai pentru ca daca il rezolvam pe asta, putem apoi sa facem orice! :P