luni, 24 martie 2008

KFC Meeting

..:: photo mode ::..

Eu incercam sa lucrez... si el....... :P eh, da asa e Cioculetz (a.k.a. Dan), mai glumet :) ce ne-am face fara el?


Cei 2 "porumbei" ai echipei: Sim si Iulian - intr-un fugitiv moment de tandrete printre discutiile aprinse :)



Atentieee... poza! Ne-am inghesuit repede :) Mira, Cioculetz si eu.

Ok, gluma-i gluma, joaca-i joaca, dar am si lucrat cat am stat acolo (de fapt mai mult am discutat in contradictoriu, da-i bine si asa :P). Mai bine de 4 ore nu ne-am miscat din KFC... inca un pic si ne dadeau aia afara; era aproape 22.00 cand am plecat. (btw, la cat se inchide KFC? sa stim si noi)

5 comentarii:

Sim spunea...

Cred ca e singurul moment cand am aratat ca ne cunoastem. In rest nu prea cadem de acord. :P

Anonim spunea...

Ce poze frumoase! That's me over there! Sim are dreptate..eram prieteni in poza! Nu mai aveam obiectii se pare:))

Anonim spunea...

Bai dar o poza mai omeneasca cu a mea prezenta nu exista? :))

Sim spunea...

A ta prezenta e foarte omeneasca si in pozele astea! :P
Data viitoare cand mai postam poze ti le dam spre cenzura.

Roxx spunea...

mi s-a parut ca in celelalte poze erai prea serios si.. it wasn't u :D