joi, 3 aprilie 2008

Daca somn nu e...

E ora 2:15 AM... sau cel putin asa imi spune in acest moment minunea asta de laptop. Nu am somn! Nu-mi vine sa cred ce zic acum, dar asa e (eu, omul care ar dormi si 36h din 24).


Nu pot sa-mi dau seama de la ce mi se "trage", dar am ceva banuieli: o fi cafeaua pe care am baut-o pe la 10 si jumatate seara asta? sau faptul ca Simona ma bate la cap de vreo cateva zile sa tot postez si eu ceva pe blogul asta? sau poate ca mi-am adus aminte de cele 2 teste "de foc" pe care le am saptamana viitoare, la care se adauga multe alte chestii (cum ar fi si schimbarea numelui lucrarii de licenta acum cateva zile si... o iau de la inceput cu tot)?... Nu stiu! Dar nici nu vreau sa ma gandesc acum la toate astea, cel putin la unele din ele.


Acum navighez :) si pot zice: Navighez cu folos! Trec, pentru prima oara, prin blog-urile echipelor concurente de la OC: unele interesante, altele mai putin, unele mai provocatoare, altele mai putin....in orice caz, toate au cate ceva interesant (chiar si articole care nu au nici o legatura cu OC).


Vreau sa fie un concurs frumos, mult peste ce a fost anul trecut. Sper ca noi, concurentii, sa aratam ca au oamenii astia, membrii juriului, din cine sa aleaga (eii... daca ar fi echipa mea aleasa, normal ca nu m-as supara, dar vom vedea).

Niciun comentariu: