joi, 17 aprilie 2008

Ziua 2 de conferinte

Partea constiincioasa a echipei Praf de Pusca a participat, cuminte si ascultatoare, si la ultima zi a conferintelor OC. Poate ca Roxx si Mira va vor spune si opinia lor insa eu consider ca a fost mai bine decat ieri.
Chiar daca "la mijloc" se anunta o dezbatere electorala plictisitoare si vroiam sa iau o pauza de pranz, am ramas si nu mi-a parut rau. Pentru ca tot am inceput cu conferinta despre "stampila politica" sa povestesc despre ea. Marele absent azi a fost Sorin Oprescu, de aceasta data fara explicatii din partea organizatorilor. Victor Ponta a fost fashionable late, obsrevatie buna ca tot a fost intrebat de relatia lui cu lumea mondena. Victor Orban a fost tinta ironiilor despre cantat si flirtat cu sotiile altor politicieni. Despre importantul domn Videanu pot sa spun ca avea ceva mai important la care se gandea pentru ca nici macar nu riposta cand era ironizat: "Lui Videanu nu i-a fost rau nici ca primar. Noua insa ne-a fost cu el." Ponta
De admirat singurii politicieni care nu aveau ceva urgent de facut si au ramas pana la sfarsit sa ne raspunda la intrebari: Codrut Seres si Bogdan Olteanu. De invatat despre comunicare nu prea a fost vorba dar macar ne-am distrat si ne-am simtit la un moment dat ca la o conferinta de presa.
Despre conferinta PR comercial vs PR politic vroiam initial sa vorbesc in citate insa imi dau seama ca totul sta sub cuvintele Adrianei Saftoiu: "Dintr-o martoaga nu poti sa faci cal de curse." De mentionat ca politicul a intrecut comercialul atat ca prezentari cat si ca dezbatere ulterioara si ca, desi a vrobit fara slide-uri, doamna Saftoiu a captat atentia tuturor printr-o analiza comparativa a doua campanii electorale din care am avut multe de invatat.
Asteptam cu cel mai mare interes ultima conferinta despre cariera intr-o agentie de comunicare. Acum ma gandesc ce am aflat nou. Da... am aflat ca exista si agentii in care se lucreaza altfel decat ne imaginam noi: oamenii lucreaza individual, dupa reguli stricte, trebuie sa iubeasca anumite animale de casa, sa citeasca "monstruos". No other comment.
Anyway, felicitari organizatorilor! A fost un eveniment bine realizat desi de o amploare deosebita si cu invitati importanti.
Gata cu distractia! De maine la treaba! Urmeaza sa ne aflam clientul pentru finala Probei de Advertising.
Conferintele s-au terminat, Olimpiadele Comunicarii continua.

Un comentariu:

Roxx spunea...

Eu n-as tine sa fiu colega de job cu un animalut ;) doar pt ca el a fost acolo inaintea mea... si o sa ramana si dupa.

Sau dc ma gandesc... colegi ar fi bine. Ce ma fac dc e seful meu??

:))