marți, 15 aprilie 2008

Prima zi de conferinte

Iata ca a trecut prima zi de conferinte. Echipa Praf de Pusca a fost acolo si a marcat momentul (well, anyway, partea feminina a echipei macar :P).

Trebuie sa spun ca a fost foarte interesant. Mi-au placut foarte mult campaniile prezentate, e cool sa aflii cum s-au gandit oamenii aia la o asemenea campanie... cam ce etape au parcurs... ce e bine sa faci si ce nu. Trebuie sa mentionez ca, desi toate campaniile prezentate mi s-au parut deosebite si foarte interesante, cea care mi-a atras atentia in mod deosebit a fost cea prezentata de domnul Sorin Psatta. Este vorba despre campania sociala "Somnul parintilor naste monstrii", care prezinta intr-un fel unic riscul expunerii copiilor la programe inadecvate difuzate la tv, campanie aparuta la initiativa Consiliului National al Audiovizualului. Nu imi este necunoscuta aceasta campanie, am auzit de multe ori spot-ul radio si l-am vazut pe cel de la tv (cel putin pe primul dintre ele, cel cu copilul care se uita la tv) si tin sa spun ca mi se pare o campanie excelenta! Cand o sa am si eu un copil, sigur n-o sa-i pun tv in camera pana la 12-14 ani :))

Cel putin la fel de interesante au fost si urmatoarele conferinte, cea despre CSR (Corporate Social Responsibility), dar si cea despre bloguri, mai ales ca am si eu blog de putina vreme asa ca m-a interesat in mod direct. E foarte tare sa vezi cate poti face cu un blog :)

In alta ordine de idei, tre sa zic ca am facut si cateva poze :D evident, se putea fara?! neee... asa ca l-am prins pe Marius Balaci, iar mai tarziu pe Florin Grozea si ne-am tras in poza cu ei :D (cineva din echipa probabil va posta pozele mai tarziu :).

Oricum, ideea e ca a fost o experienta cool si abia astept sa merg si maine sa vad ce mai aud interesant :) este excelent ca pe langa Olimpiadele Comunicarii sunt organizate si aceste conferinte. Two thumbs up! ;)

2 comentarii:

Sim spunea...

Whoa! Ne-au cam placut aceleasi chestii. Strange!

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

intr-adevar partea cu prezentarile de campanii concrete a fost ceva binevenit. ceva palpabil. Avem nevoie de exemple, nu de povesti.

in ceea ce priveste conferinta no2 nu iti impartasesc parerea. multi s-au plictisit si au iesit. mie mi s-a facut somn si pofta de cafea.
subiectul manipulare de-abia a fost atins.
cu totii ne dorim un mediu curat si o lume perfecta, dar sa trecem la lucruri reale...
;) azi, in schimb, a fost senzational.
noapte buna, ne vedem maine. hmmm...mai incolo, de fapt ;)