joi, 17 aprilie 2008

Una bucata client.

Astazi a fost o zi mare pentru finalistii de la Olimpiadele Comunicarii 2008: tragerea la sorti a clientului. Toti cu mic cu mare am ajuns, care mai de care, la Palatul Parlamentului la ora 10. Din pacate evenimentul a fost putin intarziat deoarece unii dintre clienti (nu stim cine :P) nu ajunsesera inca; oricum, ii scuzam ca stim cum e traficul din Bucuresti (eu cel putin stiu!).

Cand am intrat in sala unde urma sa aiba loc evenimentul, primul lucru pe care l-am observat a fost ca masa pe care se afla eticheta cu "Praf de Pusca" era fix in capatul opus intrarii si astfel am fost foarte tristi ca vom sta in spatele "clasei". In cateva secunde am realizat ca de fapt stam in banca intai :D:D si ca intrarea in "clasa" s-a facut prin spate. Eram super entuziasmati, gandindu-ne ca vom fi si printre primii care trag la sorti (dat fiind ca eram ATAT de in fata).

In fine, apare Marius Balaci care ne explica ca ordinea asezarii etichetelor ("calutilor", a zis el) pe birouri a fost complet aleatoare. Apoi ne-a felicitat pe toti pentru calificarea in finala si ne-a explicat cum vom trage la sorti: de la excitment total ca ne aflam in prima banca am dat-o in "awwww :( :(" cand am aflat ca vom fi ultimii, in alte cuvinte va ramane ultimul plic pentru noi. Asta e... nu aveam ce face. Nu puteam decat sa asteptam sa vedem ce ne ramane.

Eeee... in final, ultimele 2 plicuri ramase erau Coca-Cola si Nestle iar noi eram cat se poate de incantati: nu conta ce ramane ca ne placea oricum. Desiiii... parca mai mult am fi vrut Nestle (ma jur!). Ultima echipa care a tras a fost, daca nu ma insel, Fivies... si lor le-a picat... uuuuu emotii... Coca-Cola............... adica NESTLE era pentru noi!!!!! Bucurie mare in banca echipei Praf de Pusca. M-am dus ca un fluturas sa extrag si eu plicul meu, desi era doar o formalitate, ca stiam ce este inauntru.

Nu stiam inca cu ce o sa lucram de la Nestle, dar am aflat imediat: Nescafe! Nici ca se putea mai bine!! -- eu sunt fan declarat al Nescafe 3in1 si Cappuccino!!! (baietii erau stresati si nu vroiau Nestle gandindu-se ca o sa ne pice mancare de beblusi :P dar nu a fost asa. Praf de Pusca sunt foaaarte incantati de clientul lor si abia asteapta sa lucreze la campanie!)

Later Edit: echipa Praf de Pusca si Tulia Casvean, reprezentantul Nestle Romania

Olimpiadele Comunicarii 2008

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt sigur că o să fiţi primii care contribuiţi la creşterea vânzărilor NESTLE. Olimpiade, stres, nopţi nedormite ==> 3 în 1. Succes!

Roxx spunea...

Multumim mult pt urari! Noi speram sa contribuim cu succes si sa se vada si in finala lucrul asta :P

Multa bafta si voua la alegerea clientului, dar si in finala!

Carina spunea...

Uite o echipa care a primit ce si-a dorit :P Nu, nu ma plang deloc, dar recunosc ca va invidiez putin :D

Sim spunea...

Speram sa nu ne-o luam in cap si sa fie totul bine.
Suntem de invidiat, intr-adevar! :)

Anonim spunea...

Noi am patit fix pe dos cu asezarea in banci. Initial aveam impresia ca stam in fatza pt ca apoi sa real;izam ca...nu tocmai. :D