joi, 3 aprilie 2008

how to bluff your way into advertising?

Citeam pe iqads povestea lui Cristian Stefan, junior copywriter la iLeo. Se pare ca la el a fost foarte simplu: un concurs de spoof-uri la reclame care l-a lansat in industrie. Ma intreb daca e posibil ca olimipadele comunicarii sa aiba acelasi efect si in cazul nostru. Cred ca totusi e bine sa urmam indemnul lui si gandim curajos si cat mai departe caci atunci lucrurile se vor intampla pur si simplu.

2 comentarii:

Sim spunea...

Pai si noi nu gandim curajos?
Sigur ca da. Altfel nu ne-am fi inscris. :)

VOX spunea...

Va uram si noi felicitari pentru calificare.Membrii echipei VOX-relatii publice.
Numele echipei e misto.Eu sunt pasionat de muzica si chiar am scris o piesa "Madman's Gun".
Probabil ca mesajul piesei mele difera,desi ating tema creatiei.
Creatia si cuvantul au fost si sunt armele supreme.Succes mai departe.Let us play!!