duminică, 18 mai 2008

Am luat aur! :)

Da, am luat premiul de cea mai buna campanie la proba de Advertising a Olimpiadelor Comunicarii, insa nu din partea juriului. Clientul, reprezentat de Tulia Casvean, ne-a oferit un premiu constand in cea mai buna cafea de la Nescafe si anume Nescafe Gold si ne-a spus ca sunt foarte multumiti de ceea ce am realizat noi pentru ei.

Multumim si noi celui mai de treaba client, Nestle, si ne cerem scuze ca nu am reusit sa-l urcam pe podium! Multumim celor care ne-au suportat pe pacursul a doua luni de munca si organizatorilor care au realizat, una peste alta, un eveniment reusit! Eu tin sa multumesc in mod special parintilor care mi-au acceptat vacantele fosrte scurte petrecute acasa si puzzle-ul neterminat!

Felicitari echipelor castigatoare, in special TeaM'Saga. Suntem mandri de voi!

5 comentarii:

Carina spunea...

Multumim :)
In real life sa multumesti clientul inseamna mai mult decat sa obtii un premiu de la un juriu. Felicitari pentru ca ati reusit asta :)

P.S. Imi pare rau ca nu am apucat sa imi iau ramas bun personal. Ma tot uitam dupa voi, dar nu v-am mai vazut :(

Anonim spunea...

Da..n-am reusit sa va reperam. :D Acum aveti grija cu cafeaua aia...cand o beti. Ca au trecut Olimpiadele, deci sezonul noptilor nedormite. :)) Ah..dar vine sesiunea...

Sim spunea...

@ Carina: V-am vazut cand plecam din club dar eram in taxi. :(

@ Paula: Avem cafea pentru muuulte sesiuni. Pacat ca mai e numai una. :(

Carina spunea...

Pacat ca mai e numai una?
E clar. Simo a baut prea mult Nescafe...

Sim spunea...

Nu, Carina, nu-ti fa griji! N-am innebunit. Dar cu toata festivitatea de absolvire m-a cuprins nostalgia.