marți, 13 mai 2008

Prezentari publice Advertising

Anul acesta la Olimpiadele Comunicarii am vazut in intregime doar Proba de Advertising, in special pentru a ne cunoaste concurenta. Nici n-as fi avut rabdare pentru mai mult. Daca am ajuns sa ma plictisesc la cea mai cool proba a concursului... nici nu vreau sa-mi imaginez ce a fost la celelalte.



Nu mi-am propus sa fiu rautacioasa, am fost si eu pe scena si am vazut ca e greu. In sala e simplu sa critici sau sa dai sfaturi. Adevarata provocare este insa in the spot light. Totusi au fost unele echipe care mi-au atras atentia inainte de prezentari si de la care asteptam ceva super. Au fost multi cei care m-au dezamagit. Au fost bineinteles si echipe care m-au incantat prin prezentarea lor. N-o sa va spun care ca v-as da rezolvarea pentru concursul de pronosticuri. :)


Subiectiv gandind, (oricat as vrea sa fiu obiectiva nu pot :P), eu consider ca am realizat o campanie foarte buna, care merita sa fie premiata si chiar aplicata, si o prezentare curata, coerenta, inedita prin introducerea de poveste si prin slide-uri cu titluri neobisnuite. Mai mult... ii las pe altii sa ne laude. :)


Prezentarea noastra o gasiti aici.


Enjoy!!!
Later edit: pozeeee
Poza facuta de Iulian "de la butoane" cu "prezentatorii"
-in momentul culminant-

Praf de Pusca + un client multumit, Tulia Casvean
- dupa prezentare -

2 comentarii:

Carina spunea...

Daca nu ar fi trebuit sa ma intorc in Timisoara, mi-ar fi placut sa urmaresc prezentarea celor de la comunicare institutionala.

Sim spunea...

Mie mi-ar fi placut sa vad preselctia de la comunicare institutionala: la asa o tema chiar nu puteau sa iasa prezentari plictisitoare. :)