miercuri, 7 mai 2008

Cititorii nostri fideli :)

Hoinarind prin blogurile echipelor participante la Olimpiadele Comunicarii am observat ca unele din ele au foarte multi vizitatori, sunt multi oameni care intra pe blog, citesc posturi, dau commenturi etc.

Si blogul nostru are ceva vizitatori, zic eu :) Ma bucur cand aud uneori la facultate colegii spunandu-mi "v-am citit blogul, bafta!", sau "am vazut pe blogul vostru ca participati la Olimpiadele Comunicarii. va tin pumnii!". Te umplu de sentimente warm and fuzzy toate chestiile astea, cand vezi ca esti apreciat si sustinut.

Anyways, in plimbarica mea din blog in blog, am dat peste unul mai ciudat. De ce ciudat? Pentru ca blogul era infiintat de foarte putin timp, circa o luna, nu avea mai mult de 5-6 post-uri, 0 comment-uri, dar cu toate astea counterul de pe blog afisa peste 2000 de vizitatori!! Nu stiam daca sa privesc cu respect ("wow ce de oameni a adus persoana asta pe blog intr-un timp atat de scurt!") sau cu indoiala ("hmm asa ceva e cam greu de crezut...").

Totusi, tare as vrea si eu sa stiu ce strategie de promovare a folosit! ;)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am o alta intrebare: ai scris "nostri" cu doi de "i" la misto, sau te-au afectat prea tare cele 2000 de vizualizari? :p
No offence!

Roxx spunea...

None taken!
Scuze, nu mi-am dat seama :D multumesc pentru observatie, voi corecta imediat :)
(deh... se mai intampla si d-astea, nimeni nu e perfect.)

Anonim spunea...

Parca am mai vazut undeva ideea promovarii prezentarilor finale, anul trecut, la alta echipa...

Sim spunea...

Pai organizatorii ne-au indemnat sa promovam prezentarile finale ca si celelalte evenimente OC. Si noi o facem cu placere, mai ales ca avem nevoie de sustinatori si vrem sa ne prezentam campania in fata unui public cat mai numeros.
Nu a fost ideea noastra si, probabil, nici a echipei de anul trecut al carei blog l-ai citit.