De fapt titlul trebuia sa sune cam asa: nu stiu al altora cum e, dar al meu e super. Ma refer la client aici. Da, ne place Nestle ca si client, Nescafe ca si brand de promovat. Ne-a placut din prima clipa. A fost dragoste la prima vedere. Numai ca in relatia noastra perfecta am inceput sa avem probleme. Si tot ca in orice relatie cheia era comunicarea.
Astfel, am aflat la ultima noastra intalnire ca de fapt vrem acelasi lucru si ca nu trebuie sa ne chinuim noi, echipa Praf de Pusca, sa multumim juriul Olimpiadelor Comunicarii. E de ajuns sa facem o campanie buna, de care sa fim noi multumiti, in primul rand. Clientul, prin brand managerul Tulia Casvean, ne-a ajutat cum a putut mai bine: de la teorie despre strategia de comunicare pana la cafea (Nescafe, of course) care sa ne tina in forma pana la "that's a wrap ladies and gentelmen". Sintagma merge si la propriu, avand in vedere tema noastra and all.
Le uram spor la treaba celorlalte echipe participante si nu disperati: ideile bune vin pe ultima suta de metri! :)
vineri, 9 mai 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
Sper sa nu ne mai vina vreo idee geniala chiar pe ultima suta de metri. Nu de alta, dar prezentarea oricum trebuie trimisa sambata si dupa ar fi frustrant sa mai vrem sa schimbam ceva si sa nu putem. :))
Ei... consideram ultima suta de metri azi si maine pana cand trebuie predata prezentarea :P
Trimiteți un comentariu