sâmbătă, 10 mai 2008

Pe ultima suta

.. de metri.

Praf de Pusca munceste din greu. Este ora 5.13 AM si noi suntem inca treji (lucram de la ora 4 PM). 2 dintre noi, cel putin (eu si Sim). Restul au luat calea viselor adanci cu vreo juma de ora inainte. Oricum am lucrat vitejeste cot la cot pana peste ora 4 noaptea si am incercat sa finalizam minunata noastra campanie.

Minunat lucrul asta pentru Olimpiadele Comunicarii. Parca e mai motivant si mai captivant... si totodata mai greu decat orice alt proiect de facultate la care am lucrat pana acum. Imi place! Si e cool munca asta in echipa, toti inchisi in aceeasi camera, inconjurati de laptopuri, cabluri (de la laptopuri), sticle de suc si cafea (3in1 de la Nescafe, evident)... lucrand, mai facand o gluma, mai o intrebare "bai eu cum dracu fac aici??" sau "hey guys, cum vi se pare?". I guess you all know what i'm talking about :) (prin "all" inteleg celelalte echipe care lucreaza pentru Olimpiadele Comunicarii).

Ok, o sa ma opresc ca imaginea incepe sa devina blurry. Cre ca ma ia somnul. Oricum, ma mir ca am rezistat chiar si pana la ora asta! Noapte buna tuturor!

PS: daca am facut cumva greseli, de exprimare sau de orice alta natura, sper sa fie scuzate datorita orei tarzii la care scriu acest post.

Niciun comentariu: