luni, 5 mai 2008

Cercetare where the action happens

Cand isi prezinta aia smecheri vilele pe la MTV si ajung sa-si prezinte dormitorul afirma: "And this is where the action happens".


Where the action happens am fost si 3/5 din echipa Praf de Pusca (eu, Roxx si Iulian) impreuna cu "consilierul" nostru in materie de web design, Eddy. Daca deja imaginatia ta, draga cititorule, o ia razna, inseamna ca... te-ai uitat prea mult la MTV. :) Noi am fost la film, pasiunea noastra comuna, numai ca de data asta in interes de serviciu: sa vedem cum ar arata ideile nostre de promovare Nescafe in cinematograf.


Pentru necunoscatori trebuie sa asociem brandul Nescafe cu platforma filmelor si de asta where the action happens pentru noi e cinematograful, in principal. Intalnirea a fost mai putin productiva in materie de idei, mai mult in teambuilding (filmul, Iron Man, a fost super :P).


Concluzia? Idei avem. In curand aflam si cat de bune sunt. Urmeaza zile importante: tutoriate - partea a doua si intalnirea cu clientul.


PS Apel catre toti participantii la Olimpiadele Comunicarii si catre toti cititorii nostri: Ne-am indragostit de filmuletul teaser pentru Kung Fu Panda pe care l-am descris si aici. Daca il gasiti cumva pe Wide-ul Web al Lumii (W-ul lipsa) nu ezitati sa ne contactati cu un link. Oferim recompensa! :)

Niciun comentariu: